Karen Mulder

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1.     +1   -1
     
    .

    Senior Member

    Group
    Administrator
    Posts
    54,922
    Location
    Emilia Romagna

    Status
    Offline
    Karen Mulder in coma after taking overdose

    image

    Supermodel Karen Mulder is fighting for her life today after overdosing on sleeping tablets.

    The catwalk star, who also headed the designer range of Guess jeans, was found by her ex-boyfriend Jean Yves Le Fur at a friend's flat where she had been staying in Paris. She was taken to the American Hospital in Neuilly where she is still in a coma.

    M Le Fur said Ms Mulder was lying on the floor of the flat and not moving. He called the emergency services and doctors struggled to revive her before taking her to hospital, unconscious.

    The 34- year- old Dutch- born model, with a fee of thousands of pounds per day - she has amassed £10 million from modelling for names like Chanel, Versace, Valentino and Yves Saint Laurent - has spoken openly in the past about her depression, from which she suffered for several years.

    She said: "I was so bad that I couldn't get up. To even lift an arm or a leg was a terrible strain for me."

    Last year she broke down in tears on French television and claimed she had been raped by former members of her model agency Elite.

    She also said she was forced to sleep with people against her will to get better contracts. Among them - she claimed - was Prince Albert of Monaco. She also said her father had raped and abused her from the age of two. However, Ms Mulder later apologised for her allegations.

    The producers felt they could not transmit the chat show, where the subject had been a discussion on whether the model industry exploited young girls, and destroyed the tape.

    Fearful for the model's emotional state, they contacted her family. Within days, her younger sister, film actress Saskia Mulder, had taken her to hospital and her parents, Ben and Marijke, left their home in the Dutch town of Voorburg and moved into a Paris hotel to be near her.

    Ms Mulder was treated in the high-security Montsouris clinic in Paris and was released from there in March. She was thought to be off medication and recovering well when the overdose took place.

    Before her TV outburst she had a reputation for level-headedness. However, that all fell apart when the model known as "the blonde with class" launched the astonishing allegations.

    It later emerged that she had made similar complaints to French detectives a few days earlier. The public prosecutor's office in Paris said then it was taking her story seriously.

    A source at Ms Mulder's former agency, Premier Model Management, said today: "We have heard about the overdose and it's terribly sad. This has come as an incredible shock. She doesn't really work in the modelling industry any more, but occasionally we are contacted when jobs come up for her."



    Supermodel Karen Mulder sta lottando per la vita di oggi, dopo sovradosaggio a dormire compresse.

    La passerella stella, che ha anche guidato il designer gamma di Guess jeans, è stato trovato dal suo ex-fidanzato di Jean Yves Le Fur a un amico appartamento dove era stata soggiornare a Parigi. Essa è stata adottata per l'American Hospital di Neuilly, dove è ancora in coma.

    M Le Fur Mulder ha affermato la signora era sdraiato sul pavimento del piano e non è in movimento. Ha chiamato i servizi di emergenza e medici hanno lottato per rilanciare la sua prima di prendere per il suo ospedale, incosciente.

    Il 34 - anni, olandese di nascita, modello, con una quota di migliaia di sterline al giorno - che ha raccolto 10 milioni di £ da modellazione per nomi come Chanel, Versace, Valentino e Yves Saint Laurent - ha parlato apertamente in passato su di lei depressione, da cui ha sofferto per molti anni.

    Ha detto: "Sono stato così male che non ho potuto ricevere. Per sollevare anche un braccio o una gamba è stata una terribile tensione per me."

    L'anno scorso ha rotto in lacrime sulla televisione francese e ha sostenuto che era stata violentata da ex membri del suo modello di agenzia Elite.

    Ha anche detto che è stato costretto a dormire con le persone contro la sua volontà di ottenere una migliore contratti. Tra di loro - ha affermato - è stato il Principe Alberto di Monaco. Ha anche detto il padre aveva abusato di lei e violentata da due anni di età. Tuttavia, la sig.ra Mulder poi scusato per le sue affermazioni.

    I produttori hanno pensato di non trasmettere la chat show, dove l'oggetto era stata una discussione sulla questione se il modello di industria ragazze sfruttate, e ha distrutto il nastro.

    Paura per il modello di stato emotivo, che ha contattato la sua famiglia. In pochi giorni, la sua sorella minore, attrice cinematografica Saskia Mulder, aveva preso il suo ospedale e per i suoi genitori, Ben e Marijke, ha lasciato la loro casa nella città olandese di Voorburg e si è trasferito in un hotel a Parigi per essere vicino a lei.

    Sig.ra Mulder è stato trattato per l'alta sicurezza clinica Montsouris a Parigi e da lì è stato rilasciato nel mese di marzo. Ha pensato di essere spento e il recupero dei farmaci e quando il sovradosaggio ha avuto luogo.

    Prima TV sua esplosione aveva una reputazione per il livello-testa. Tuttavia, che tutti, quando è crollato il modello noto come "la bionda e con classe" ha lanciato il sorprendente accuse.

    In seguito è emerso che aveva fatto simili denunce al detective francese pochi giorni prima. L'ufficio del pubblico ministero a Parigi si è detto poi che la sua storia sul serio.

    Una fonte a sig.ra Mulder l'ex agenzia, Premier Model Management, ha dichiarato oggi: "Abbiamo sentito parlare di sovradosaggio ed è terribilmente triste. Questo è giunta come un incredibile colpo. Lei non è il lavoro in qualsiasi settore di modellizzazione di più, ma di tanto in tanto abbiamo contattato quando sono posti di lavoro provengono per lei. "



    MI SCUSO SE LA TRADUZIONE NON E' PERFETTA

    http://www.dailymail.co.uk/

    Edited by Maryeterngif - 4/7/2009, 17:12
     
    Top
    .
  2.     +1   -1
     
    .

    Senior Member

    Group
    Administrator
    Posts
    54,922
    Location
    Emilia Romagna

    Status
    Offline
    image
     
    Top
    .
  3.     +1   -1
     
    .

    Senior Member

    Group
    Administrator
    Posts
    54,922
    Location
    Emilia Romagna

    Status
    Offline

     
    Top
    .
  4.     +1   -1
     
    .

    Senior Member

    Group
    Administrator
    Posts
    54,922
    Location
    Emilia Romagna

    Status
    Offline

     
    Top
    .
3 replies since 4/7/2009, 13:17   701 views
  Share  
.